torsdag

Hej min kära blogg!Idag har det varit en rätt så solig dag fast det varit regn nu på kvällen och trist,men mysigt ändå.....
Idag har jag varit till jobbet och skrivit på lön och papper så nu är det bara att börja på nya jobbet,nice.....
Sen har jag och dotter varit in till stan och handlat en massa gott inför helgen som ska föregås med mys med familjen....
Umgicks med Anita en bra stund,hon är så härlig och vi skrattar jämt,vi har haft mycket roligt för oss i våra dagar....
På eftermiddagen då jag kom hem gick jag ner till Rita en sväng så där fikade jag lite.....
Ja sen har jag lagat mat och sånt som måste göras från dag till dag....
Så nu är man mätt och belåten......
I morgon ska jag och Rita in till stan en sväng också och sen på bolaget,hhihi......
Nu längtar alla till det blir inflyttningfest,ska bli skoj...
I helgen ska jag bara ta det lugnt och mysa med mitt hjärta.....
Sov så skönt inatt och det är såååå mysigt att somna och sova hela natten på nåns arm som man tycker om väldigt mycket och att vakna på samma underbara arm....
Livet är fantastiskt just nu och det känns så häftigt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0