Söndag igen då då....

Hej igen min kära blogg!  Nu är jag här igen,  lite oftare än vad jag brukar vara faktiskt.....
Det känns förvånansvärt bra,  men jag ska hinna med också mitt i allt runt omkring.....
Vaknade till en ännu solig och härlig dag, i mitt hjärta som alla andra dagar i mitt liv nuförtiden och har redan varit till stan med älskade dotter Bella sen dom var hit i morse....
I lördags var vi till Linde cruising Jag,Poppa och Honken och Pan,så umgicks vi med  Bella och Therese och Jimmie och Roy där nere o jag skrattade så jag höll på att dö...
Tårarna sprutade....
Jag måste vara lyckligt lottad som  har dom 2 bästa svärsöner som finns,helt underbara och glada skratt alltid med dom.....
Jag är antagligen lycklig lottad..
Inte alla som har sån tur,jag vet......
Fick höra igår en massa som jag verkligen inte har förstått och det ger en funderare kan jag säga,varför jag inte själv har sett,men det sägs ju att kärleken är blind,och mycket möjligt att det kan vara så......
Men som tur är så har andra sett och jag har äntligen vaknat,o det bästa med allt och det som känns bra är att jag valde inte själv utan det gjorde "du" åt mig och "du" gjorde ett sånt himla bra val,  för mig......
Idag är jag glad att det blev som det blev i alla fall även om jag inte alls ska klaga för jag älskade verkligen dig,det ska du veta,tills du gjorde mig så illa ,riktigt illa,men idag kan jag leva med det som var gott och veta att det som fanns då var just då och att allt du sagt var en stor lögn,det är det som får mig att gå vidare och idag lever jag vidare med en lycka som inte kan vara sann tycker man fast denm är ju det och jag har det jätte bra,bättre än jag  nånsin haft med både skola o jobb o världens bästa barn och barnbarn......
Och ett hjärta som tar mig för den jag är och älskar mig för den jag är och inte nåt som han vill att jag ska vara!!!!
Håller på att packa för fullt nu,innan jag börjar mitt sommarjobb så då finns det inte så mycket tid kvar.....
Köpt en ny divan-soffa har jag också gjort,kanon fin som ska stå i mitt hus.....
Nu ska det investeras en ny tv och lite annat smått och gott,helt nytt ska det bli "igen" hihi.....
Tur att man har tur ibland,men turen har jag och det är ju bra,lite extra emellanåt skadar inte....
Behöver aldrig vara orolig mer att inte det ska räcka till det jag behöver,har alltid över varje månad......
Nu ska jag umgås med min önskade dotter Isabelle och underbara vän Linn......
Saknar mitt hjärta som är mitt liv.....
Tack för att du finns...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0