Äntligen fredag igen med myspys.....

Hej min kära blogg!  En dag som denna är mer än en  härlig dag ,lämnat in 2 arbeten till skolan o blev såklart godkänd,hihihiihi....
Har varit hos min underbara dotter och varit barnvakt åt mina underbara barnbarn o lagat mat åt dom,dom åt som 2 jätte hungriga vargar,det var bra att dom tyckte om mormors mat i alla fall....
Det gör dom alltid!!
Igår flyttade min älskade dotter till sin pappa o ska bo där varannan vecka så nu kan jag jobba lite mer eftersom jag snart har 3 jobb att gå till,super kul att jobba och utbilda sig just nu,jobb är det inga brist på i alla fall och det är väl tur..
Jag har valt rätt yrke.....
Pengar behövs alltid o skönt att alltid ha pengar nu,aldrig utan,och att jag kan göra vad jag vill med dom.....
Ingen annan som kan bestämma vad jag ska köpa och inte köpa...
Det känns kanon och härligt...Så bra ekonomi som jag har nu har jag aldrig haft...
Det är en bra början på allt....
I morgon är det jobb igen och det blir bra....
Inte fel att jobba helg när man tjänar bra....
Men lite ska jag hinna mysa med mitt hjärta också såklart,man behöver ju inte precis jobba ihjäl sig för att klara sig om jag säger så....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0