Tisdag...

Hej min kära blogg! Är här nu igen,glad och lycklig som alla mina dagar är nuförtiden! Livet leker och jag med det hihihi....
Har varit i skolan som vanligt idag o många glada o tokiga skratt blev det allt,som vanligt....
Fick mitt schema nu för 4 veckor framåt o skönt att veta hur man ska jobba i alla fall...
Kul ska det bli.....
Kul att man känner så många där...
Allt går bara framåt nu,i rask takt,allt har bara förändrats sådär på en kort,kort tid o jag tog chansen som tur var....
Allt är glömt och tömt bakåt nu så nu står bara bra saker inför framtiden.....
Skola och jobb och allt flyter på,trött emellan åt men vad gör det då?
I morgon är jag ledig då ska jag ägna tid åt mina underbara vänner för en gångs skulll när jag har tid!!!
Har skickat in 2 arbeten idag till skolan så nu djäklar rullar det på för fullt....
Älskar min familj o mina barn o vänner ...Tack för att ni är så underbara o finns....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0