Tisdag

Hej min kära blogg!Nu är jag här igen trots att det var ett tag sen nu,mycket händer i mitt liv nu med både jobb och skola och privat och jag är lyckligare än nånsin.....
Alla dagar bara rinner iväg och det hinner inte mer än bli måndag så är det fredag igen....
Men då får jag i alla fall vara med mitt hjärta på helgerna,det är mys det.....
Idag har jag umgåtts med bästaste Maria och vi har träffats,blir inte så ofta då jag jobbar så dumma skift men man får ta till vara på tiden när man är ledig då:)
Trivs som fisken i vattnet och snart är det dax att packa igen,ska bli kul,spännande att göra det här.....
Solen skiner för det mesta och våren är här som gör att sommaren snart tittar in hos oss..
Det ska bli så skönt med sommar....
Helst i år hihi....
Umgås mycket med barnen och barnbarnen och jag bara älskar det här.....
Man ska ta till vara på det man har medans man har det för man vet aldrig när man inte kan det igen?
Snart är det påsk och det innebär massa kul,med allt.....
i morgon är jag ledig för en gångs skull så då ska jag och Maria och Bella och Wilma åka till borlänge och shoppa lite nya kläder,ska bli bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0