Söndag

Hej igen min kära blogg!Ett tag sen jag var här igen,blir inte så mycket tid över då jag vill ägna min dyrbara tid åt mina barn och barnbarn,mina underbara vänner och min stora kärlek.......
Man vet aldrig när man ska eller är tvungen att lämna det här så jag har lärt mig en sak?
Det är att ta vara på tiden jag har här och nu,för i morgon kan det faktiskt vara försent...
Man vet ju aldrig vad som händer....
Nu ser jag bara framåt och ler varje dag för att jag har fått den här lyckan.......
Allt det jag har här och nu betyder så himla mycket för mig....
I helgen har min kära dotter och barnbarn och svärson varit här....
Vi har kollat på film och haft det riktigt mysigt......
Älskar när vi umgås och gör saker.....
Så har dom fått träffa min kära också......
Det gick kanon och det flyter på....
Ska snart gå ut en sväng o gå och handla lite o sen upp på solhöjden och dricka en kopp kaffe och umgås med dom bästaste......
I morgon är jag ledig och då ska jag skicka in ett arbete,för på tisdag börjar allvaret....
Hihihihi....
Vet inte vad jag ska skriva här mer nu men tror att det får bli bra som det är......
Älskar er!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0