onsdag

Hej min kära blogg! Nu är jag här igen!  Det var ett tag sen nu igen o det är mycket kul och fantastiskt  i mitt liv just nu med både skola o kärlek o allt runt omkring så nu går livet i den riktning det skulle ha gjort för länge sen....
Har nog riktigt aldrig trivts så bra som jag gör nu........
Har nog aldrig förstått att nman verkligen kan ha det så här bra som jag har det nu......
Har nog aldrig riktigt haft det så bra som jag har det nu..
Får göra precis som jag vill o gå och komma precis när och hur jag vill??????
Veckan som varit har varit kanon....
Igår var jag och min underbara dotter till Borlänge o hade lite egen-tid o det var så mysigt såååååå........
Nu håller jag tummar o tår för henne...
Verkar som om allt börjar lösa sig för alla runt omkring mig....
Det är skönt:)
Är så glad att alla de mina mår så bra och att det går bra för dom......
Älskar min familj så himla mycket och älskar dig också jätte mycket......
Har precis haft bästaste vännen Sanna här på besök och vi har fikat,och umgåtts lite......
Är ledig idag och ska snart gå ut en sväng med bästaste Ullis och känna på det vackra vädret......
I morgon är det skola igen och kämpa på,men det är ju det här jag vill göra......
Snart praktik o det ska bli så spännande........
Ha en underbara dag alla mina fina vänner och familj:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0