Torsdag

Hej min kära blogg! Nu är jag här igen efter en dags vila eller hur man nu ska säga.....
Uppe tidigt var jag fast jag är ledig idag....
Igår jobbade jag hela dagen och när jag kom hem från jobbet så hade mitt älskade hjärta köpt tårta så vi kunde fika då "min" älskade dotter  fyllde 17 år då,han är allt för go han.....
Hon blev så glad för det och det kan jag förstå då hennes egna pappa inte ens kostade på henne ett ynka sms eller hörde av sig över huvudtaget,men det är bättre att inte bry sig.....
Det är nog enklast....
Då kan man belasta alla andra med sina egna bekymmer och slippa ha samvetskval själv....
Hon blev i alla fall besviken att han inte ens hörde av sig då, men som mamma fick jag göra det bästa av situationen..
Hennes syster och man kom hit och fikade i alla fall så på kvä'llen blev hon nöjd ändå.....
Lilla mammas älsklingen...
Idag är jag ledig ifrån jobbet.....
Idag ska jag ner till min lägenhet och hämta grejer och köra till mitt nya hem,ska bli så spännande och kul...
Nära till jobbet och till älsklingen o bra grannar och det blir kanon det här..
Hade aldrig kunnat tro att livet varit så enkelt och så bra förut....
Igår ringde jag chefen och fixade in min underbara dotter på mitt jobb så nu ska hon också börja jobba där,så nu jobbar mina båda döttrar snart där och jag förstås.....
Det blir skoj..
Jag unnar verkligen dom jobberna och att dom ska ha det bra...
Mina älskade barn.......
Nu är det dax att göra ett ryck och åka till smb en sväng...
Ha det bra alla mina underbara vänner..
Älskar er...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0