Tisdag

Hej igen min underbara blogg! Nu är jag här igen, full av lycka och glädje som jag är alltid ,har haft fullt upp med att jag har  flyttat in i mitt hus nu och det blev så mysigt, Mikaela trivs som fisken i vattnet och inte på tal om mig då hihi....
Har fått i ordning nu och allt nytt är på sin plats,modernt och fint blev det...
På Lördag åker jag och hjärtat och dotter och svärson o älskade lilla Wilma till Örebro för jag ska till ikea och köpa lite nya möbler igen hihi...
Så ska det bli nya skor,och mys med familjen en heldag förstås....
Nu är det andra i släkten som har fått frispel igen,inget ovanligt i en ovanlig släkt tydligen,hihi...
Men jag har alltid sagt att nåt fel är det på den människan o nu mer än vanligt....
Men det har fått andra att även inse...
Jag är så glad åt det jag har idag så jag tänker inte ens ägna den psykotiska människan en enda tanke...
Jag har funnit den lycka jag behöver o har mina barn och barnbarn o lilla Wilma som jag träffar och myser med varje dag,och jobbar även med dotter o hon är så duktig..
Vi har jätte kul ihop...
Är så glad att jag kommit dit jag är idag,med allt bra runt omkring mig och mitt liv har förändrats drastiskt till det bättre än någonsin...
Värken är ibland outhärdlig men jag vill ha det så här och så får det bli....
Jag har snart slut på mitt korta vik nu så då får jag ta igen mig då....
Nu har jag i alla fall provat på och det är också en livserfarenhet...
Nu ska jag snart till hjärtat och kramas och mysa lite innan nattens mörker faller på och man ska upp och jobba i morgon....
Älskar min familj...
Är så glad att jag har er...
Om ni visste hur mycket ni betyder för mig?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0