Tisdag

Hej min underbara blogg!Idag är jag här igen,och just idag jag har varit till stan  och lämnat in mitt nya kontrakt och adressändring så nu är det gjort...
Så fikade jag med bästaste Poppa och hennes mamma på fiket i berget,gud vad gott det var.....
Trivs jätte bra i nya huset och Mikaela och jag sover som stockar på nätterna,hihi...
Skönt,men jag har ju en underbara arm att luta mig emot på nätterna och mysa med så det känns jätte bra....
Ska iväg och jobba snart ett skift men först ska jag hämta underbara svärsonen och han ska ha min bil medans jag jobbar...
Hjärtat får hämta mig på jobbet sen,det blir nog bra.....
Min hyresvärd och bästaste vännen Marina var hit i förrgår och hälsade på,det blev många glada skratt kan jag lova och bäst av allt att dom tyckte att jag fått ett sånt fint hem,så jag blev jätte glad,som jag har inrett i min egen smak och stil och det blev jätte mysigt faktiskt,bara mitt som jag själv har fixat och köpt....
Det känns så fantastiskt det här och att jag är så fri,precis som en fågel som flyger i skyn....
Går som jag vill och framförallt "när" jag vill.....
I morgon ska jag fixa endel igen med allt runt omkring så det blir klart snart....
Mycket papper som ska in nu så allt får bli klart....
Ska gå på bio nån kväll...
Mysigt..
Nu snart iväg o jobba och få skratta lite o vara med mina underbara arbetskamrater.....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0