Onsdag

Hej min kära blogg! Nu är jag här tidigt idag på morgonen och klar-vaken trots att jag är ledig nu i flera dagar,och ska hinna med den underbara flytten till mitt lilla hus...
Mitt eget lilla hus som jag kommer att trivas kanon bra i...
Det finaste hus som jag har bott i i alla fall..
Inga mögelskador så man blir dålig i astman så man knappt kan andas och bli sjuk för hela livet som jag blev i det förra för att nån amatör "visste redan då att det var mögel i huset men inte sa något och det får jag lida för idag....
Ska bli så skönt att komma in i det nu,så man får känna friheten igen...
Igår hade jag besök av bästaste vännerna Sanna och Hasse, för första gången i huset och Sanna tyckte huset var så himla mysigt och fint,det finaste hus "jag "har haft av alla hus i alla fall...
Inte tyckte hon att det var nån "liten" sommarstuga inte?
Hon sa bara att folk är alldeles för avundsjuka..
Vet ni att svenska avundsjukan är mer vanligt än den sexuella biten?
Men nu vet ni i alla fall då hihi..
<Det känns fantastiskt bra att veta  att mina vänner tycker att jag gjort ett bra jobb,hihi...
Alldeles på egen hand....
Jag är så glad att jag har riktiga vänner som står bakom mig i alla väder...
Nu ska jag bara ägna mitt liv åt mig och mitt boende och jag ska bara njuta av varje dag som jag kliver upp ur min säng på mornarna och sätter ett leende på mina läppar långt innan jag slår upp mina underbara blåa ögon...
Snart ska jag kliva upp då jag ändå inte kan sova nå mer nu idag,och åka ner till huset och göra nån  nytta istället så det blir klart...
Idag får jag också besök av Poppa i huset,hon har längtat länge på att jag ska komma in så hon kan få komma och fika där!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0