Måndag

Hej min kära blogg! Nu är jag här igen och det är en helt ny underbar vecka med början att jobba igen......
Som alla andra underbara veckor i mitt liv som bara rinner iväg alldeles för fort....
Man ska njuta av tiden medans den är och finns i livet när man har det gött och bra....
Har jobbat med bästaste dotter idag och haft kanon kul på jobbet....
I morgon jobbar vi tillsammans också...
Var iväg igår och firade mitt kära barnbarn Wilma och hon fick paket och en slant att köpa nåt för,hon är mormors charmtroll hon,världens goaste när hon säger mommo,hihi.....
I morgon blir det till och köpa en kapselmaskin så jag kan göra lite god cappucino på kvällarna och bara mysa ute i solen på min stora veranda i huset......
Det får nog kanske bli en platt-tv också till mitt sovrum,nice.....
På onsdag ska jag åka till graven och sätta blommor då det är precis 10 år sen min kära älskade mamma gick bort, hastigt och oväntat och saknaden är så stor fortfarande,då jag har haft världens bästa och underbaraste mamma som finns,och är glad att hon har kunnat ta hand om mig tills jag blev vuxen....
Det finns dom som inte haft sin mamma pga olika anledningar av något slag,så jag är extra glad att jag har haft henne i mitt liv,en bättre mamma kan ingen ha nånsin som jag har haft......
Hon var verkligen allt för mig......
Nyss varit ute och gått en lång-promenad med min hälft,nu längtar jag bara tills dagen D kommer,ska bli så spännande....
Snart lägga mig och sova då det vankas jobb i morgon också men sen är jag ledig en hel dag,hihi,men först ska jag lägga mig och mysa på bröstet på hjärtat och ha det bra......
Det är så härligt.....
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0