Måndag

 
Hej min underbara blogg! Då ligger det en helt ny fantastisk vecka framför mig igen hihi...
I helgen har vi varit på power meet med dotter och svärson,och hade jätte kul,och många fina bilar fick man se.....
Sen har jag myst också förstås...
Idag har jag jobbat ihop med min underbara dotter...
Sen var jag till huset och plockade upp lite i garderoberna och satt upp lite lampor och sånt som gör huset mysigt,i min stil..
Mikaela har ställt in sin säng i sitt rum,som hon har fått...
I morgon åker jag ner och plockar upp lite mer i fönstren och på onsdag kommer min säng o jag kan börja sova där äntligen....
I morgon ska jag handla lite mer nytt till mitt nya hem...
Var till stan igår och köpte nya dynor till mina trämöbler på verandan,blev jätte fint..
Snart blir det inflyttningsfest med både arbetskamrater och mina andra underbara vänner....
längtar så tills dess...
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0