Måndag

Hej min kära blogg! Idag är jag äntligen här igen,men det var ett tag sen nu igen......Jag har fullt upp med allt runt omkring mig,
Sitter i mitt hus som jag verkligen stormtrivs i och det känns helt fantastiskt att kunna sitta ute på min stora veranda och bara njuta av dagarna och mitt umgänge med mitt kaffe......,men så har jag ju världens snällaste och goaste hyresvärd också!!!!!!!!
Och min nya divan-soffa (min alldeles egen)
Har jobbat hela helgen och idag och det känns verkligen i kroppen nu,men nu är jag ledig i morgon,men saknar ett stort hjärta som fanns i mitt liv,men,men ,dagen får gå ändå....
Kärleken som "fanns" var på riktigt (hoppas jag i alla fall)......
Det kan bara inte ha runnit ut i sanden sådär?
Sitter hemma här alldeles själv och har egen-tid!!!
Det behöver man ha ibland,och bara få rå om sig själv en stund,det är så ljuvligt......
Har blivit lite bortskämd med att vara själv,och rå om mig själv bara,men kunde aldrig riktigt förstå att det skulle kännas så här bra,hihi....
Om 2 veckor börjar skolan igen,ska bli ¨så skönt,och kul att få träffa mina klass-kamrater igen och nu ska 2 jobbar kompisar också börja och en vän till mig,så det kommer bli skoj.......
Då är mitt sommar-vik slut och jag ska kämpa i skolan igen......
Men jag får ju en utbildning i alla fall och kanske kan söka mig lite ut överallt i världen och se lite mer....
Snart åker vi ett helt gäng på våran efterlängtade kryssning,ett coolt gäng som har kanon kul ihop......
Såg att dom hade billiga samsung-platt tv nu på rea så jag är så sugen på att åka in och köpa en?
Men det får bli om jag hinner förstås......
 
Foto
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0