Lördag

Hejsan min underbara blogg! Nu är jag här igen och det var ett tag sen men som sagt en upptagen kvinna är vad jag  är hela tiden med både det ena och det andra..... Och idag har jag varit ledig och umgåtts med min dotter och svärson och mitt kära barnbarn Wilma,hon är alltid så go och glad....
Vi har varit till Örebro till Ikea idag allihopa och jag handlade lite nya blommor och saker till mitt hem...
Det blev jätte bra.....
Och nya skor blev det med och lite annat....
Jag är så glad att jag har min familj och jag lever  tycker jag själv och även mina vänner som en prinsessa,hihi....
Sen när vi kom hem så fixade jag med allt nytt i huset.....
Det har blivit så fint och hemtrevligt......
Ska iväg och köpa ett nytt köksbord nån dag,mitt är dock för litet nu då jag precis har köpt ett nytt,men nu får det bli ett större,får väl sälja det jag nyss har köpt antar jag....
I morgon hoppas jag att det blir sol för då ska jag bara njuta av den på min stora veranda och ha det bra....
Men jag ska städa bilen också lite grann......
Har sovit i huset nu och invigt det på både det ena och andra sättet,hihhi och jag sover kanon bra,och jag är så tacksam för att jag har en sån underbara hyresvärd,han är värd guld.......
Nu ska jag snart lägga mig och sova med en härlig arm runt mig och mysa....
Älskar min familj och mina vänner,tack fäör att ni finns och för att ni är ni!!!!!!!!!!
Foto
· ·
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0