Fredag

Hej min underbara blogg! Nu är jag här igen,gladare och mer uppåt än nånsin...
Var och hämtade sista grejerna i lägenheten igår och flyttade äntligen in i mitt fina hus,alla tycker att det är så mysigt och det finaste huset jag nånsin har bott i,hihi,det känns fantastiskt skönt..
Mikaela har redan fått ordning på sitt rum och det blev såååå fint där..
Jag själv har köpt ny soffa och nya gardiner och mycket mer så det börjar se ut som ett hem i min egna lilla stil nu,men fint blir det.....
Idag ska jag jobba och hela helgen men en sväng till huset hinner jag nog också ner och fixa mitt sovrum så man kan börja sova där nu..
Jag ska gå och nynna på nån fin låt och bara njuta av mina underbara dagar där nere och vara glad att jag har så underbara barn och barnbarn och vänner förstås som kommer hela tiden och hälsar på:)
Är så härligt med mycket folk runt omkring hela tiden,det är mys det...
Snart blir min stora inflyttningsfest med alla vänner också....
Foto
· ·
  •  
 
 
Livet leker som bara den och jag med det,hihi...
Nu väntas bara ett enda papper så är allt klart..
Nästa månad åker jag och hjärtat och dotter och svärson på en lyx-kryssning tillsammans,och då ska vi bara äta och dricka gott och njuta av varanda...
Första gången jag ska på nåt sånt så det kommer bli spännande,men som sagt vi har ju nånting att fira då.Foto
Den här ägnar jag åt min stora kärlek,som jag älskar sååååå mycket,tack för att du finns i mitt liv och att du har gjort mitt liv till något så fantastikt........
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0