Torsdag

Hej min kära blogg!Vaknade av att klockan ringde 6.30 och klev upp,inte nå trött,känns helt fantastiskt det här....
Varför har jag inte gjort det här tidigare?
Drack mitt kaffe och gick iväg till skolan,snart hela veckan har gått (och vart har den här veckan tagit vägen?)
Har haft jätte kul med mina klass-kamrater och lärare och det här är livet kan jag lova...
Träffar mitt hjärta varje dag nånstans i nån korridor,känns kanon bra.....
Slutade klockan 12 idag och vi har haft data(jag som fattar nada om data)Haha.....
Men nu får jag lära mig och det är bra....
Kul är det i alla fall......
Nu tvättar jag och snart får jag främmande av bästaste,så vi ska fika....
Emellen tvätten då hihihihi.....
I morgon har vi data också,och sen är det redan helg....
Jag ska njuta av helgen på mitt lilla speciella sätt hihi.....
Träffade sarah idag i skolan också när vi hade data..
Jag har inte mått så här bra på länge o nu bara ramlar allt på plats.....
Jag har nog inte insett själv att allt jag varit i var en lögn utan vaknade ganska sent och upptäckte det...
Tänk att leva i nåt på låtsas?
Och sen helt plötsligt så vaknar man och märker att livet utanför är så mycket bättre?
Men allt har en mening som jag alltid säger:)
Det är väl tur det....
Saknar en viss person så mycket..
Du är så långt borta men kommer snart hem igen.....
Längtar sååååå......
Nu kommer bästaste snart så ha en bra dag ala ni som jag älskr så fruktansvärt mycket och är glad att vara med.....



Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till med skolan och det "nya" livet. Du ska också veta att du har betytt mycket för mig och håller tummarna för dig

2012-01-19 @ 15:28:30
Postat av: Ulla

Tack så mycket att jag betytt smycket för dig och att du håller tummarna för mig...Synd att du är anonym så jag inte vet vem du är...Hade varit kul att veta det....Kram....

2012-02-01 @ 21:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0