Tisdag

Hej älskade bloggen!Idag var jag uppe med tuppen igen o det känns helt underbart.....
Har skit kul i skolan och träffat en massa nya och fina vänner...
Känns absolut rätt väg jag har valt och vi har kanon roligt ihop våran klass....
Mikaela har äntligen fått träffa henne idag,och jag har fått träffa hennes underbara pojkvän idag...
Jätte trevlig människa och jätte mysig.....
Ätit både frokost och lunch där idag och min kära dotter jobbade på i serveringen idag då vi kom in och åt....
Längtar så till i morgon och i över morgon ska vi börja data-kursen...
Ska bli så skoj..
Älskar dessa tidiga mornar och att gå iväg...
Har träffat många gamla kompisar sen tonåren här som jag inte ens visste att dom bodde här....
Det känns jätte bra och jag har fullt upp hela dagarna när jag slutat skolan...
Veckorna kommer gå jätte snabbt och jag har bestmt mig redan för att läsa lite mer ämnen för att få en större utbildning...
Jag vet redan vad jag vill jobba med o tur att det fanns som tillägg på den här utbildningen:)
Bäst att passa på när man ändå kommit in och går där:)
älskar er alla.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0