Söndag

Hej kära bloggen!Igår hann jag tyvärr inte skriva eftersom man är en väldigt upptagen kvinna emellan varven kan jag lova.....
Det är nog så att vara singel,hihihihi.....
Men friheten är bäst,att göra som man vill, vara hur man vill,bestämma bara över sig själv,det är livet det.....
Vara med vem man vill hihi.....
Igår kväll var jag hos en nära vän och festade och vi hade kanon kul,träffade en gammal ungdomskompis som jag inte träffat på många år o jag kände inte igen han men han mig som tur var?
Och så bor han på samma ort som jag känns kanon,så nu hoppas jag att vi kommer träffas lite oftare nuförtiden...
Det gör jag gärna om många gånger....
Många gamla ungdomskompisar som dykt upp i mitt liv dom sista månaderna och det är fantastiskt....
Allt går så fort och bra framåt och jag mår så himla bra...
I morgon är min stora dag,då jag äntligen ska börja plugga igen,som jag har längtat....
Idag kom mitt hjärta hit igen,känns underbart,har varit lite tomt här även fast jag har umgåtts med mycket folk över huvudtaget....
Längtar till helgen som bara den...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0