Snart slut på veckan igen:)

Hej älskade blogg!Nu är det snart eftermiddag på den här dagen också och frukosten är avklarad och mitt goda kaffe,så nu är jag på alerten igen:)
Spring i benen som alla andra dagar...
Bra för figuren,hihihihihihi....
Nyss haft främmande av en gammal god granne ifrån berget,det var kul....
Annars njuter jag bara av dagen som vanligt och nu är det bara några dagar kvar innan allvaret börjar....
Det ska bli så skönt och framförallt djävligt kul att börja både i skola och få jobba lite.....
Saknar mitt hjärta,längtar till nästa gång nu:)
Saknaden är så stor så det gör ont,men längta är bra:)
På lördag kommer min vän igen och blir kvar ett par dagar,vi har så fantastiskt kul ihop....hihihihihihi.....
Undra vad vi ska hitta på den här gången då:)
Sitter och lyssnar på musik och blir nostalgisk,känslan är så skön,länge sen jag kände denna underbara känsla....
Livet leker och jag bara hänger på i fullaste fart,det pirrar i hela mig och jag är så glad.....
Om du inte vore så långt borta?
Det känns som på andra sidan jordklotet,nästan men inte riktigt så långt:)
Man får ta igen tiden när man äntligen får rå om varandra.....
Snart iväg igen o springa runt lite....
Mysa lite i min älskade lya först....
Älskar min familj o mina barn.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0