Onsdag

Hej min fantastiska blogg!Ny dag,nya äventyr och solen skiner så glatt på himlen......
Idag ska jag städa lite och ut med julen så jag slipper göra nåt i morgon då jag bara ska umgås och mysa lite......
Ner till min hyresvärd och bestämma golven idag så dom får lägga in dom,sen är hela lägenheten renoverad och fin......
Det blir så bra så....
Måndag börjar skolan som jag har sett fram emot länge nu.....
Det ska bli så fantastiskt kul o se vilka jag hamnar med i klassen????
Livet känns på topp,det gjorde det inte för ett tag sen,men nu rullar dagarna på och  förbi i en oändlig fart och jag flänger än hit och än dit,hihihihi......
Fri som fågeln.....
Har nog aldrig känt mig så här glad och lycklig!!!
Jo kanske nån gång i mitt liv men det var nog länge sen.....
Mina vänner tycker att jag blivit lite "knäpp" vad dom nu menar med det hihihihi.....
Men bara till det bättre säger dom.....
Huvudsaken är att dom tycker att jag är glad jämt nuförtiden,var lite svårt att vara det förut...
Men nu får jag göra precis som jag vill själv och det känns helt fantastiskt.....
Man får bara vad man ger och man ger bara vad man redan fått.....
Gammal kärlek rostar aldrig,men man kan gå vidare ändå....

I helgen kommer det främmande igen så vi får se vad vi ska hitta på,nå kul blir det i alla fall.....
Så det blir lite folk och kul är det...
har precis ätit min frukost och njutit av denna underbara morgon som har infunnit sig så nu ska jag traska ut i det härliga vädret och bara fortsätta att njuta av denna härliga dag......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0