Onsdag

Hej min kära blogg!Uppe med tuppen som vanligt idag igen.....Skönt är det....
Det här är livet:)
Mikaela undrar vad jag gör uppe så tidigt men kaffe o frukost o det är så mysigt.....
Gick till skolan,älskar det här livet,många fina människor runt mig o nåt vettigt att göra.....
Jag kommer tycka det här är skit kul....
Åt frukost med Jane och Kirsti och kommer inte ihåg alla namn än hihi och träffade dotter samtidigt i skolan.....
Slutade tidigt o vidare in till stan för att handla lite och ungås och fika med bästaste birgitta och Poppa,träffade Äsa och Ida på cafe engel också...
Dom tyckte att jag såg jätte glad och fräsch ut och det gör jag ju....
Livet är helt upp till mig nu,och jag lever för varje dag och är så glad att jag fått den här chansen.....
Väl hemma så myste jag bara av tystheten..
Ska iväg o kolla på tre lägenheter snart,hihihi...
Allt bara ramlar in "bara så där"
tack alla mina underbara vänner som finns o mina fina döttrar som tycker att jag har blivit lite tokig....
Men man får faktiskt vara det ibland.....
Snart kommer hjärtat hem och hon ska få bädda i det nya jag köpt till henne:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0