Nytt år

Hej min kära blogg!Nu har ett nytt mysigt år trampat in i livet och det går bara framåt....
Ett nytt år med nya utmaningar som ska uppfyllas....
Fredagen fick jag smak för att ta en grogg så det blev några stycken och på lördag hämtade mina vänner upp mig hemma hos mig och jag var på fest i Grängesberg med bästaste vänner och hade skit kul,träffade en massa nytt och härligt folk.....
Vart lite för mycket (som det aldrig brukar bli)men som sagt nån gång ska vara den första.....
Kul hade jag i alla fall och det var huvudsaken......
Längtar nu till helgen och framförallt till på onsdag,då det blir ebn kul dag med en kär vän....
Vi ska nog ha det riktigt roligt....
Idag en vända till stan och träffa bästaste vännen:)
Fixa lite grejer inför allt nytt nu så det blir gjort....
Hjärtat är i sitt andra hem den här veckan så det är lugnt och tyst nu...
Det gillar jag inte att det är tyst,men ska försöka hinna med så mycket som möjligt idag så helgen blir lite slöa och bara mysa.....
Att bevisa för dig hur jag känner verkar vara omöjligt..
Att beskriva känslorna med ord tycks göra det löjligt...
En kärlek som min för dig är unik...
Med ditt leende gjorde du mig rik....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0