Lördag

Hej älskade blogg!Vaknade tidigt i morse fast jag fick sova....Coolt......
Är väl van nu antar jag men det är skönt som bara den......
Kan det vara för att man mår så himla bra?
Igår hade jag främmande av bästaste Ida och Ubbe och vi skrattade och hade skit kul...
Sen hade vi första parkett med polisen och razzia utanför..
Det var rätt häftigt....
Kul hade vi i alla fall....
Idag har jag lagat mat och umgåtts med Mr:M och det var skoj....
Dagar kommer och dagar går och vännerna består,helt underbart med riktiga vänner som man skratta med och ha kul:)
Det är så här underbart livet ska vara,men har nmman ibte varit med om det på länge så förstår man inte det?
Kan det vara så att jag har inbillat mig att det var så bra fast det var dåligt?
För nu har jag gått vidare och glömt så det är inte lång tid som gått men det känns som om jag inte känner dig längre...
Och det bästa med allt är att det känns bra...
Skolan går fantastiskt och allt bara går framåt,träffar människor som jag velat träffa men inte kunnat förut...
Livet är underbart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0