Livet

Hej min kära blogg!Nu är jag här igen!Har inte haft tid att skriva så mycket på sista tiden då jag varit lite upptagen av annat skoj,men nu är jag tillbaks igen......
Det har varit mycket hela veckan tycker jag,dagarna bara rinner iväg precis som ett timglas som jag tidigare hade vänt åt fel håll,och inte upptäckte det i tid!
Jag har vänt tillbaka det nu så nu rinner det ifrån start till mål igen...
Nu är det precis som det ska och livet rullar på,alldeles för fort tycker jag ibland och jag ser bara måndag,onsdag och söndag för att det händer så mycket i mitt liv just nu...
Jag spirar av lycka och jag är så glad så mina vänner funderar vad det tagit åt mig....
Jag bara skrattar hela tiden...
Men dom säger i alla fall att det är positivt som tur är......
Mitt liv har varit ett kaos av och till men också mycket kärlek och mys med nån som jag älskade väldigt väldigt mycket,sann kärlek glömmer man ju aldrig sägs det,jag hoppas att han älskat mig så mycket som han sa.....
Att åtminstone inte det var en lögn....
Men ibland funkar det inte och då kan man inte gå vidare...
Då får man börja om och bygga upp nåt nytt,även om det tar tid så kommer det till slut...
Det kan kännas tomt och ensamt i början men när man vänjer sig är det ganska skönt...
Man får göra precis som man själv vill,utan att ta hänsyn till nån......
Man kan komma och gå som man vill och man vara vart man vill när man vill...
Där står jag idag...
Jag har lämnat det förflutna bakom mig,det jag ändå inte kunde få och ha och gått vidare i livet....
Timglaset är rättvänt igen....
Nu står jag inför så många nya utmaningar i livet som bara är skoj,leendet på läpparna har börjat och jag är glad.....
Ett hjärta kan blöda och krossas men det kan läka igen och det kan framförallt börja älska igen(konstigt nog)
Jag trodde aldrig att jag skulle komma över min stora kärlek,han som betydde allt för mig,han som gav mig kärlek av äkta vara och var världens mysigaste.....
Men jag tror att allt har en mening..
Jag har gjort så många framsteg på bara 3 månader som jag inte gjort på länge.....
Det är ju det här jag vill göra och har velat länge men du tyckte inte det att jag skulle behöva det med min sjukdom,men nu gör jag det i alla fall....
Jag vill göra nåt med mitt liv nu,hitta på en massa som jag inte gjort förut.....

Idag ska jag tvätta lite,sen gå ner på bolaget o sätta mig i min sköna soffa ikväll och bara njuta av en cider och mysa.....
Det ska bli så skönt och nu är snart veckan över men på lördag får jag en massa trevliga vänner hit så vi ska ha skoj o dricka lite och mysa ,det kommer bli kanon kul.....
Älskar er ni vet vilka ni är puss...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0