Första dagen i skolan yessssssss

Hej min älskade blogg!Gick upp med tuppen i morse o det var sååååå skönt:)Började min första dag i skolan idag o det känns underbart....
Har velat göra detta i många år men blivit stoppad av nån annan men nu står jag utanför denna underbara dörr som öppnade sig och sa åt mig att vandra på och sa åt mig att jag ska ta mig vidare i livet:)
Det känns så fantastiskt bra med allting nu....
Livet öppnar dörrar som jag inte trodde fanns,men men om man inte öppnar ögonen får man inget se heller?
Nu gör jag det jag velat hela tiden,precis som jag vill själv...
Har aldrig känt mig så fri som nu!
Blev så chockad då jag träffade en vän som jag inte träffat på länge...
Pusselbitarna bara faller på plats från dag till dag bara av att ha tagit ett steg längre i mitt liv......
Allt har en mening och hade jag vetat det för några år sen så hade jag varit tidigare ute men som sagt" den som väntar på nåt gott"
Skulle aldrig krusa mer nu då jag är glad jämt o positiv o ser allt i världen som en öppning på nåt sätt....
Älskar mina underbara hjärtan sååååå mycket så hjärtat gör ont,det kallar jag kärlek,hihihihihihi......
Nu ska jag se fram emot en ny dag i morgon då jag träffar mina klass-kamrater igen....
Älskar allt just nu.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0