24:e Januari

Hej min älskade blogg!Idag var det skola igen.....Jag bara älskar det....
Många glada och trevliga klass-kamrater och mycket skoj har vi med.....
Idag har jag haft främmande av bästaste Linn och bästaste Marina,och det blev förstås många glada och goda skratt.....
Älskar att umgås med dom,så mycket tok vi har för oss........
Vad skullle jag ha gjort utan mina vänner?
Dom är för underbara......
Just nu längtar jag till fredag då det kommer en massa vänner och vi ska umgås och ha kul ihop....
Har så fullt upp varje dag nuförtiden så jag hinner inte skriva varje dag...
Vet inte vart dagarna tar vägen egentligen?
Men veckorna bara ramlar iväg varje vecka och jag hinner inte riktigt med.....
Men huvudsaken är att man mår bra och är glad och man är med sina vänner som betyder så mycket för en....
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0