Torsdag

Hej min kära blogg! Vaknade vid 5 i morse och klev upp, frukosten var serverad och ljusen var tända och det var så mysigt att bara sitta där i ljusets sken och äta på tu man hand....
Trots att det var var - 30 grader ute och jag kan lova att det var inte kul....
Bilen startade som en klocka ändå, det är tur man har en volvo hihi...
Åkte till jobbet, idag hade jag köket, kanon kul och sen hade vi möte idag där vi kom fram till en hel del faktiskt...
Slutade halv 4 idag och åkte hem....
Hann inte mer än hem innan det var dax att åka till dottern och träffa barnbarnen....
Dom följde sen med hem både Tessans och <Bellas familj och mina underbara barnbarn lussade för mig,sååå söta dom är och helt underbara...En liten överraskning för mommo,hihi...
Vi fikade och åt lusse-katter och bullar som jag bakade i förrgår...
Sen hem till Tessan igen och jag fick faktiskt lite egen-tid med hennes familj idag också...
Fick världens kramar av barnen när jag åkte hem igen...
I morgon ska jag med Bella och lilla Wilma till barnmorskan och lyssna på det lilla nya livet som snart ska komma till våran värld, så man får lukta och gosa lite igen....
Just nu sitter jag och väntar på mitt hjärta som snart ska komma hem, och i morgon ska vi fira våran förlovning med en god middag,hihi...
Ont i kroppen och huvet har jag idag, men vädret är ju inte det bästa...
Annars har dagen varit kanon hela dagen, myst och leendet på mina läppar har varit  stort hela dagen, är så glad och nu fattas bara ett steg till, snart klar med renoveringen ochv sen smäller det..
Mikaela har blivit bättre och sluppit hostan inatt tack vare sin astma-medicin så det är jätte skönt, måste vara jobbigt att ha det så där..
Jag om nån vet hur jobbigt det kan vara, och jag fick själv astma av att mina föräldrar också rökte inne...
Nu snart ska jag gå och sova på en varm arm och vakna i morgon och njuta av min lediga dag, är ledig hela långa helgen, nice..
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0