Torsdag

Hej min kära blogg! Vaknade upp i morse på en varm och skön arm i min härliga säng och har fått sovit ut efter att ha varit ledig idag......
Har haft fullt upp i några dagar nu med vänner och min underbara familj.....
Jobbat och stått i som bara den har jag gjort, och det har varit kanon bra att träffa mina arbetskamrater igen som jag gillar skarpt....
Idag har jag varit till stan och handlat lite smått och gott så man kan mumsa lite ikväll....
Träffade Inna och Kroon på hälsokost, och farmors lilla tjej som jag inte träffat på ett bra tag nu för att jobb och annat kommer alltid emellan, så fick jag se det lilla underverket som har kommit till världen, oh sååå söt han var, och lik pappa som bara den......
Ska upp dit nån dag och lämna julklappen till Linnea också och till lill-killen förstås....
Var kanon kul att träffa dom....
Sen har dotter och svärson varit hit o mommos lilla tjej förstås,så vi bjöd på mat och i morgon åker vi allihopa till Borlänge för att handla på mellandags rean....
Ibland händer det bara och det har det nu gjort,hihi....
Den som spar han har, hihi...
Ska kolla på lite kläder och sånt få se om man kan hitta nåt roligt.....
Till hemmet har jag ju allt eftersom jag byggt upp det igen på bara ett år och har köpt alldeles för mycket både möbler och annat till mitt hem, men jag får väl sälja eller ge bort lite nu när vi snart ska bli ett igen....
Ska bli såååå kul....
Nu sitter jag här och bara skriver och softar innan jag ska lägga mig i min divan-soffa och bara mysa och kolla på tv ikväll....
Idag lagade hjärtat mat och den blev kanon god,fast i vanliga fall är det alltid jag som lagar mat här.....
Men han kan bara han vill, hihi...
Nu ska jag vara ledig även i morgon och på Lördag men jobba på söndag igen och sen ledig igen över nyår då jag ska fira det med mina vänner och min familj...
Nu har jag inte så mycket mer att skriva om idag men kanske i morgon då jag har shoppat lite nytt...
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0