Söndag

Hej min kära blogg idag igen! Vaknade tjugo i 6 av att mitt lill-hjärta ropade om mommo var vaken?
Det var bara att kliva upp men det positiva med det hela var att då fick man nyttja hela långa dagen till nåt vettigt...
Vi tände lite ljus och åt frukost redan klockan 6 framför tv-n så det blev kanon bra...
Sen åkte mina hjärtan hem och vi åkte in till stan en sväng....
Nu lagas det mat så idag blir det mina goda hemlagade potatisbullar och det tycker alla är mumma.....
Hur kan man som vuxen inte  stå för det själv som man har gjort o det går bra att skylla över allt annat på andra va?
För här sitter jag och irriterar mig på en viss person som har mage att ljuga om otroheten för mina barn....
Det var inte alls slut emellan oss den kvällen du följde med Marika hem och var otrogen emot mig för 20 år sen?
Det var så här och det är sanningen din lilla idiot...
Det var den 1:a April 1992 på våran 1-årsdag som förlovade om du inte kommer ihåg det? Jo jag tackar jag......
Vi hade fest hemma hos mig och du var på Therese faster och kladdade och hånglade med henne i mitt kök (du var otrogen redan på den tiden så varför skulle du inte ha varit det under hela vårat äktenskap för) och när jag frågade varför så drog du iväg upp på krogen, din bästa kompis du hade då och även min såg hur du gick förbi hans bil hand i hand med Marika redan då!!!!!
Nere vid djuraffären på parkeringen....
Och på morgonen den 2:a April kvart i 9 på morgonen kom du hem jätte lortig på dina knän  som om ingenting alls hade hänt, ""som också så många gånger förut då lögnerna har sprutat ur öronen på dig"" och när jag frågade vart du varit,  då svarade du  att du hade somnat i en trapp vilket var en stor lögn ifrån dig.....
Men det är väl bara ""en dum blondin"" som jag som går på sånt antar jag....
Du hade säkert knullat på kyrkogården också för du skulle inte ens ta hänsyn till dom döda i varje fall....
Du hade varit otrogen med just Marika då och jag bad att få din ring så jag själv hade betalat den, sen gjorde jag slut med dig och du sprang tillbaka till mig varje dag och kom och var full för att få mig tillbaka,och jag ville inte de då jag misstänkte att du hade henne kvar fortfarande....
När jag talade om att jag var gravid så sa du att jag skulla ta bort det, jag vägrade då jag klarat mitt liv själv utan en sån idiot som dig långt före dig......
Sanningen kommer alltid fram lilla vännen och en sak förstår jag inte hur NI kan hänga ut mig både här och där och en annan stackars man sitter hemma med sina barn medans hans fru ännu en gång är otrogen med samma karl.....
Stackaren......
Man kanske ska börja att ta fram sopkvasten och sopa rent framför sin egen dörr innan man öppnar sin egen käft va?
Här har ni sanningen i alla fall ALLA ni som tror på denna stora idiot, jag är så djävla trött på att alltid ta skit ifrån andra människor för att han tror att han kan prata för sig....
Men karma,karma säger jag bara....
Jag hoppas att en person träffar nån seriös partner som är rädd om hans kärlek.....
Jag om nån vet hur det känns att mista ""vänner""  barn"" barnbarn"" och min bror som jag stog så nära just pga av att jag inte trodde på han att just du var otrogen när du var ute på dina så kallade jobb?
Men idag vet jag bättre att det är svårt att få en gammal hund att sitta? Men jag skule lyssnat på mina riktiga vänner som växt upp med just dig ifrån början som varnade mig för både dig och din psykotiska morsa.....
jag önskar mycket men mest av allt hoppas jag att jag ALDRIg mer behöver se dig nånstans nån gång för du är fan den största lögnare och idiot som jag träffat nånsin i mitt liv..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0