Söndag

Hej min kära blogg! Vaknade i morse och dotter och svärson kom på kaffe, åt frukost , och snön har äntligen börjat gått bort och det är så himla skönt..... YES.....
Och sen åkte vi in till stan en vända och köpte present till mommos lilla kille Elias som blir hela 5 år idag...
Tänk vad tiden går fort med barnen.....
Han har blivit så stor och fin...
Träffade även min största son och min minsta son där och alla mina fina barnbarn.....
Det var jätte skoj att se dom igen...
Min största son har i alla fall träffat världens bästaste nu, hon är så mysig tycker jag, ena dottern har växt upp med henne o hon är alltid lika glad och go som hon alltid har varit i alla år.....
Mysigt....
Det kändes bra och jag har idag förstått vad jag har gått miste om och förlorat, men det har jag ju berättat här förut, hur dum jag var i alla fall som litade på nån som ljög och var dum, men idag har jag insett vad jag gick miste om, och idag tänker jag helt annorlunda, när man inte är påverkad av nån ""regering"" som man är rädd för....
Men jag får stå mitt kast,  och gå vidare och ha en önskan som antagligen aldrig kommer att bli uppfylld, men hoppet lever alltid kvar....
Kände mig glad att träffa dom i alla fall och det räcker ett tag för mig...
Även om jag hemskt gärna skulle vilja det lite mer och lite oftare...
Nu lagas det mat här och idag blir det hemlagat mos och falukorv, det är mumma det....
Sen iväg och jobba ett skift och tjäna bra pengar idag, det är också bra.....
I morgon är det sista dagen på det här året och sen går vi in i en ny tid igen, och detta året har varit bland det bästa jag har haft på över 20 år, snart färdig-utbildad och har jobb och allt, livet är kanon nu...
Minska dotter har flyttat hem och jag har träffat världens bästaste som är jätte bra även med mina barn och barnbarn, och jag kan och ""får"" ha dom när jag vill utan att han bestämmer och kallar dom fula ord och är elak och inte vill ha dom..
Det känns kanon..
Jag har blivit riktigt bortskämd..
Jag älskar mitt liv nu och min härliga stora familj...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0