Onsdag

Hej min kära blogg! Vaknade vid 8 i morse och åt frukost med Bella och Mikaela för att vi skulle till vårdcentralen med dotter vid 10 tiden.....
Vi fick åka till Ludvika på röntgen och läkaren sa att han misstänker nu astma pga rökning, jag röker i alla fall inte....
För han frågade särskilt om jag gjorde det och jag sa att det gör jag inte så dottern fick berätta själv utan att jag ska lägga mig i...
Och nu ska vi på utredning om det nästa vecka så vi ska få ett svar om det är det, men det lät som det sa han i alla fall.....
Jag har ju själv astma och jätte allergisk emot cigarett-rök så jag vet hur jobbigt det kan vara att hosta och hosta och ändå inte få upp nåt utan det bara irriterar hela tiden..
Nu har vi fått reda på det i alla fall och det känns skönt och så och i alla fall har jag hämtat ut astma-mediciner idag och vi fåt hoppas att hon nu blir bättre då hon bor i ett röktritt hem igen då.....
Stackars barn...
Bella var med in till stan också och vi handlade när vi ändå var där.lite godis och gött till helgen när man är ledig igen...
Nice....
Sanna kom förbi och fikade och Bella och Mikaela satt och små skrattade och Sanna frågade vad det var?
Hon hade ju inte fått veta att vi skulle förlova oss idag, så hennes tårar kom när vi sa det, och hon kramade om oss och önskade oss lycka till...
Tänk att bli så berörd, så gulligt...
Idag 12-12-12 klockan 12.12 förlovade vi oss....
Ett magiskt datum och man kommer alltid att komma ihåg det och det bästa av allt är att det ALDRIG kommer att komma tillbaka så länge vi lever i alla fall...Hihi....
Så nu är det gjort och det känns kanon bra, nu återstår bara ett enda steg till hihi......
Väl hemma igen så lagade jag mat åt oss så vi blev mätta i magen och sen kollade på tv för att lägga sig i tid för att kliva upp 5 i morgon igen,då har jag köket och det blir spännande.....
Längtade efter mitt hjärta och hans arm som är så mysig....
Älskar mitt liv nu och mina barn och barnbarn....
Mina vänner är verkligen värda guld...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0