Måndag

Hej min kära blogg! Har inte haft tid att skriva så mycket här på sista tiden,för jag har jobbat i flera dagar i sträck och sen har jag haft fullt upp med min kära dotter som har flyttat hem till mig igen med allt runt omkring som det gärna blir....
Det har varit matlagning och en massa, men som tur är har jag haft mitt hjärta till hjälp också nu när jag har jobbat en hel del....
Han hade städat hela mitt hus en dag då jag jobbade när jag kom hem och var trött och slut i hela kroppen, det enda jag behövde var att laga mat, han älskar min mat.....
Jag lagar och fixar maten varje dag och han gör en massa annat som inte jag klarar av, ser till  att min bil går som den ska och att jag åker säkert......
Sen har jag fått tagit hand och varit stöd till mina andra döttrar som inte mår så bra just nu pga sina inkompetenta pappor.....
Men det gör jag så gärna så....
Ena är v'ärre än den andra och det blir bara mer o mer inavel,  mer och mer sjuka saker, helt sjukt....
Fattar inte hur vissa tänker en gång, om dom använder hjärnan eller inte,eller dom kansle inte har nån hjärna, de tänkte jag inte alls på....
Men en sak är säker att dom borde sopa rent framför sin egen dörr först innan dom öppnar käften....
Förstå inte riktigt hur man tänker när man tar sin styvsons fru, och dessutom skaffar barn tillsammans?
Hur sjuk ska våran värld bli?
Sen när man tar sin dotters kompis, oj, oj säger jag bara....
Vissa är verlkigen rädda för att bli gamla och gråa....
Eller också för att snoppen ska bli för gammal så man inte längre  är så bra....
Idag mår jag så illa bara jag tänker på alla sjuka saker dom gjort och hur dom har lyckats att smyga med det....
Och sen har dom djävlarna mage och gå ut och svärta ner dom som inte alls varit dåliga....
Ja,ja, karma säger jag bara.....
Men eftersom dom flesta nu vet och inte har några vänner kvar så kan dom sitta där och tära på varandra tills döden traskar fram....
Nu ska jag inte irritera mig på idioter nå mer för jag har ett eget fantastiskt liv, ett liv som jag inte haft med nån annan....
Det ska jag ta vara på...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0