Måndag och ny vecka igen nu då

Hej min kära blogg! Vaknade av att klockan ringde först klockan 4 i morse och sen somnade jag om för att kliva upp 5 igen,hihi....
Bara att klä på sig ,göra sig iordning och äta frukost med bästaste dotter Mikaela och sen sticka iväg till jobbet, nice, trivs som fisken i vattnet där...
Har världens bästaste jobbar-kompisar....
Idag jobbade jag med Therese min dotter och det var jätte kul, vi ska jobba ihop i morgon också...
Det blir många goda, och glada skratt när vi jobbar ihop,hihi.....
När jag kom hem ifrån jobbet lagade jag mat åt mina hjärtan,såklart,för mat måste man ju ha för att överleva så det blev fisk, potatis och ägg-sås idag, det är mumma det också och Mikaela tyckte det var så gott sååååååå....
Kul att man lagar god mat....
I morgon ska jag göra citronfile och potatis......
Sen åkte vi upp till min dotter Bella och svärson och vårat lilla hjärta och fikade då min kära dotter hade bakat och bjöd på fika idag, det var kalas-gott...
Hon är såååå duktig att baka, undra om hon brås på sin mamma ? Hahahaha...
Jag har alltid bakat mycket i mina dagar, och nu har jag börjat med det igen, och det går åt (jag lovar)
Dom älskar mitt fika och i ett nafs är det slut, men det är bara bra......
Har kommit in en sån där period då jag tycker att det är så kul igen.....
Vä'l  hemma för att göra kväller så ska jag kolla på tv klockan 9 ikväll, för att sen sova för i morgon ska jag och dotter Bella och kanske Therese in till stan och köpa dom sista julklapparna som är kvar så det blir klart i alla fall.....Sen är allt klart och julen kan passera så den blir gjord...
Det blev ganska mycket pengar faktiskt till julklappar i år också men det är det värt och spelar ingen roll då man ändå har råd, hihi.....
Lite på mellandagsrean ska det nog också bli antar jag.....
Ibland så kan det bli så då det plötligt händer hihi.....
Jobbar hela veckan då det är kris på jobbet......
Igår köpte mitt hjärta en telefon till Mikaela så hon blev så glad, han skämmer bort henne, men han tycker att hon är värd allt....
Nu längtar jag till en speciell dag, spänningen stiger för varje dag som går nu och jag blir bara gladare och gladare, mycket snart sker det som jag längtat efter, hihi...
Nu ska jag ägna resten av kvällen till mina hjärtan som jag älskar mest...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0