Måndag

Hej min underbara blogg idag igen! Vaknade halv 9 utvilad och sovit som en stock inatt, dottern ringde och kom förbi en sväng och drack kaffe och sen så vi åkte in till stan och handlade lite grann till bakning så vi kunde köra igång och baka lite idag....
Så idag har Bella, Mikaela o jag o lilla mommos ängel Wilma bakat bullar och lussekatter, mumma vad gott.....
En heldag med familjen, känns kanon....
Nu ska jag göra fika åt hjärtat tills han kommer hem ikväll.....
Ringde vårdcentaralen också i morse o fick en tid då Mikaela hostar så hemskt hela tiden o gjort det ett tag, i flera veckor om man ska vara noggrann och det kan var cigarett-rök som hon irriteras av i sina slemhinnor, för att det finns dom som röker inne och till och med i det rummet som hon sov i, usch säger jag vilket ansvar endel har...
Tur att man inte röker i alla fall eller kommer på bara efter en sån där 20 år att man ska vara tuff och börja, snacka om kris....
Men så länge man kan gnälla på andra och var så djävla bra själv så är väl allt okej eller?
Så jag hoppas att hon inte har fått nån astma nu i alla fall, då har hon i så fall bara en att tacka det för också....
Idiot...
Och mat finns det på bordet VARJE DAG och inte bara ibland..
Annars har dagen flytit på som vanligt och jag har fått umgås och ha egen-tid med min familj, underbart skoj.....
Skönt att ha varit ledig idag....
I morgon är jag också ledig och ska njuta av min egen stora dag, hihi.....
Spännande ska det bli och kul....
Funderar på att baka lite mer i morgon faktiskt, det är så skoj......
Skulle ha varit in till stan och fixat en massa också men i morgon är en väldigt speciell dag så jag får ta det en annan gång....
Ja snart säger dom då att jorden ska gå under, ja för vissa ja, det kan jag tänka mig...
Nånting kommer ju att hända som sagt, men vad vet man inte riktigt.....
Fast jag har en helt annan väg som jag tror att det kommer bli och det är att alla ska bli lite snällare på jorden och mer andliga och att dom som varit snälla kommer klara sig bättre än alla dom andra....
Men det är bara min tro och ingen annans...
Alla måste ha sin egen tro men enligt siare så är det så att nu rensas det rejält runt om på våran jord....
Sitter här samtidigt och tänker på den där förbannat efterblivna människan, som tror att h_n är nånting?
Klart man kan gå ut och skriva skit om andra NU när man har träffat jordens största idiot eller?
Vart hittade du h_n nånstans?
På björnhyttans sopstation?
Jag om nån borde väl för fan veta vad h_n går för?
Man ska inte dömma andra när man själv är ihop med nån som är en himla stor kleptoman och knullar allt och alla?
Sätter rosor på sin tjejs kompisars bilrutor och stjäl ifrån sitt företag för att IMPA på några andra skönheter som man vill ha (men som man ändå inte kan få för att man är så himla ful)
Gör inbrott själv för att klara sitt eget skinn...
Men som sagt ni passar bra ihop, era dårar, ge varandra lite mer kärlek och omtanke ett tag men dela mycket gärna med er åt varsitt håll till  dom andra också?
Alla knullar alla finns det ett ordspråk som heter och det passar verkligen in på er...
Ni skulle vinna högsta pris om det nu var en tävling men siddu nu är det inte det tyvärr..
Ingen av er kan ju vara trogna så det lär nog inte bli så speciellt svårt skulle jag tro....
Jag har aldrig hört på maken vilka jubel-idioter det kan finnas....
Muppar är vad jag tycker att ni är....
Hur kan man gå ut och peka ut andra och tala skit om precis allt och sen är man inte bättre själv....
Hur många barn har du tagit hand om av DE DINA........
Om vi ska räkna i procent  """""HHHHMMMM vänta få se här nu"""""
Ja sådär kanske typ bara 10 % eller har jag fel?
Rätta mig lilla vän i så fall.....
Jag har också gjort väldigt stora misstag i mitt liv men jag har för fan åtminstone försökt att återgälda det, men du har inte ens gjort en tendens till att göra det.......
Jag har gjort mycket som jag ångrar i mitt liv men jag lever vidare ändå och kan erkänna att jag har gjort fel i alla fall...
Det kan fan inte du göra!
Jag har träffat många muppar i mitt liv (Ja, tyvärr så har jag ju det )
Men det var inte jag i alla fall som inte kunde hålla muffen i styr utan det var ni som inte visste vart eran kuk hörde hemma....
Var ute på villovägar så fort chansen gavs....
Jag har gjort så gott jag kan och hade jag inte träffat så många idioter i mitt liv så hade jag nog förmodligen inte lärt mig än IDAG av alla mina misstag som jag nu inser att jag har gjort efter alla år...
Men somliga kan se tillbaka och förstå och inse men hur ska man kunna begära att  en eftrbliven kan se eller förstå det?
Fy fan för otrogna äckel som man inte vet nå vart dom stoppar det dom tänker mest med...
Om jag inte hade kagt ner så otroligt mycket tid och år på stora idioter så hade jag kanske levt ett helt annorlunda liv och inte gjort så stora misstag som jag nu har gjort..
Men jag får leva med idag med att jag var ihop med världens största lögnare och mest otrogna män, med psykopater och såna som ville ta min egna familj ifrån mig och idag får jag stå mitt kast medans ni som är så djävla bra fortsätter att ljuga och leva i en livslögn......
Men grattis det var ni duktiga på..
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0