ju

Hej min kära blogg idag igen! Vaknade och idag är det julafton (igen) trots att det gått ett helt år har jag bara inte hunnit med på nåt vis...
Livet har varit full av överraskningar detta året och bara till det bättre....
Mycket har hänt detta året och bara til min fördel...
Nu när man fått reda på det som är sant och inte....
Det jag har hunnit med på bara ett år har jag inte åstadkommit på 20 före det...
Idag kom dotter och svärson o lilla våran tös, lagom till frukost och åt med oss, lite skinka och gottigott....
Sen öpnnade vi våra julklappar och vi fick en jätte fin almanacka med Wilma på alla bilder och en jätte fin förstoring....
Sen åkte vi ner till mina bästaste svärföräldrar och åt julmat,oh så gott...
Har aldrig nånsin fått så god mat av några svärföräldrar som denna idag.....
Sen vidare tii min älskade mammas grav, och tände ljus och önskade dom också en god jul  och pratade ett tag där för att sen fortsätta hem och öppna det jag fick av hjärtat, och jag fick en tassimo bryggare, kanon fin i vit (förstås) så nu kan jag dricka cappiochino när jag vill hihi....
passar utmärkt i mitt vita fina kök. hur ska det här bli om ett tag, hihi...
Mikaela fick sin efterlängtade surf-platta av mig (en vit ) som hon ville ha förstås...
Vad gör man inte för sina barn hihi...
Pengar är bara en skit i havet,och spar man så har man, hihi...
Jag köper åt henne för att hon inte får nåt över huvudtaget av den andra hälften som säger sig vara det i alla fall.....
Så nu är alla nöjda och glada denna dagen, och nu börjar snart ett nytt år som jag hoppas blir lika bra som det som redan har varit....
I morgon är det jobb igen, nice.....
Det klirrar i kassan, hihi...
Så jag kan köpa nåt fint till min dotter som snart fyler 20 om några veckor.....
Ja, denna dagen har varit helt underbar med familj och mycket mys, så nu ska jag sjunka ner i soffan och bara njuta av den här dagen och det som jag har åstadkommit idag....
Härligt...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0