Fredag

Hej min kära blogg igen! Idag klev jag upp klockan 5 i morse men jag var klarvaken ändå, och det var skönt...
Igår hann jag inte skriva nåt här då jag hade fullt upp, först jobba jag och sen fixade jag allt här hemma i hemmet.....
Sen var det så kallt så man hade ingen lust med nånting annat än att sitta hemma i soffan och bara mysa med tända ljus....Och en varm filt.....
Laga mat och sånt tar tid, när man har ansvar som förälder....
Idag har jag jobbat till klockan 3 och sen var det bara hem och laga mat åt hjärtat så hon fick mat i magen.....
Idag blev det ris och korvgryta, mums....
Nu går diskmaskinen för fullt och allt är iordning-plockat och klart.....
Sen har jag bara varit hemma och fixat och myst i mitt härliga hus, och dotter ,svärson och barnbarn har varit hit......
Kollat på tv och tagit det lugnt då jag ska jobba hela helgen innan man blir ledig i några dagar igen,men nu längtar jag tills nåt speciellt som snart ska hända...
Är mest glad nu att min underbara dotter äntligen hart flyttat hem igen, och mat har hon fått så det räcker o blir över kan jag lova....
Nu är mitt liv fullbordat igen....
Många glada skratt har det blivit och mycket mys med allt som hör till.....
Nu ska vi byta namn äntligen....
Ska bli skönt att få tillbaka allt mitt igen....
Allt det som jag en gång förlorade pga av dumhet ifrån min sida kan jag få tillbaka nu och bli jag igen,bara jag som jag var förut.....
Tänk att ibland kan man bli utsatt för sånt som man inte tror att man ska klara av, och sen upptäcker man att det blev så mycket bättre än vad man nånsin hade trott att det skulle bli...
Livet leker och är kanon..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0