Torsdag

Hej min älskade blogg! Jobbat med dotter o alla underbara arbetskamrater idag till 4 sen åkte jag in till stan och satt vid väsman i solen med bästaste vännen poppa och bara njöt av dagen och min egentid som jag har och av friheten...
Tänk att livet kan vara så underbart?
Den här tiden som jag nu har i mitt underbara liv har jag lärt mig att just frihet är det bästa som finns,man mår så bra när man får komma o gå precis som man själv vill utan att tänka på om eller men?
Att slippa tänka på vad man ska göra och hur?
På någon anna än sig själv?
Nu sitter jag själv i mitt hus och bara lyssnar på tystheten omkring mig,på att friden infinner sig runt mig och det är jag,bara jag!!
Min hyresvärd var nyss hit en sväng,jätte go kille och mysig...
Jag njuter av min egentid just ikväll då jag är jag!!
I morgon jobbar jag bara till 2 och sen blir det lite festa med mina underbara vänner,så det ska bli så kul....
I helgen ska jag bara njuta av min ledighet innan sista veckan kommer nästa vecka och sen börjar min underbara skola igen,kul att få träffa mina klass-kamrater igen efter at sommaren har varit lång?
Vilken sommar förresten?
Nu ska jag kolla lite på tv och njuta av min tid och att det är tyst ...
Älskar er!
Foto
· ·
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0