Torsdag

Hej kära bloggen!! Uppe med tuppen idag trots att jag skulle kunna få sova,men jag kan dock inte,för jag är så pigg....,
Fattar inte att mornarna har blivit så härliga och gå upp på?
Men jag får väl sitta med min kaffekopp och min frukost på verandan i den härliga solen idag och njuta av min egen tid,hihi.......
Det är skönt att börja jobba klockan 4 så man hinner lapa lite sol också,det har ju inte varit så mycket av den varan den här sommaren!
Tur att man har fått lapat nå annat istället då när det har varit trök-väder,hihi......
Men livet ger det man får och det får man hugga på en gång,ibland tror aman att allt är bra fast det kanske inte är det,då är det bättre att gå och göra klart det som skas göras!
Sen visar alltid tiden om det blir bra eller inte?
Livet är full av överaskningar men det är bara att följa med strömmen och hugga tag så flyter man med också.....
Nu längtar jag så till min inflyttningsfest då jag får träffa mina vänner som är lite långväga härifrån,ska bli så kul att träffas igen efter några år......
Nej nu ska jag ta min frukost och mitt kaffe o sätta mig på verandan och njuta av all denna underbara sol som titta fram idag...
Kram alla därute mina fina vänner.....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0