Torsdag

Hej min kära blogg! Idag skiner solen "både" ute och i mitt hjärta.....Har setat ute hela dagen i solen och kanske förhoppningsvis fått lite färg och druckit kaffe med bästaste Poppa på gården,visst är det härligt med ett eget hus den här tiden,bara gå ut och sätta sig och bara njuta av dagarna i solen?
I morgon blev jag bokad så det känns kul så idag bara njuter jag av den härliga dagen....
i morgon blir det också Borlänge med dotter och barnbarn,handla lite till hemmet och få det finare än det redan är.....
Kul med nytt och alla tycker att jag har fått ett sånt fint hem och ett sånt mysigt hus..Mysigaste huset jag nånsin har bott i alla fall i...
Lugnt och skönt och fridfullt...
Skönt att jag blev klar med lägenheten för över 1 månad sen så nu har jag inte varit där sen dess....
Det känns så bra i huset och jag trivs kanon här...
Det var det bästa jag har gjort att flytta hit och allt har löst sig så perfekt med allt...
På Lördag ska jag fira älsklingen som fyller år,det blir kul...
Tänk tillbaka om det här inte hade hänt,då kanske jag hade varit lycklig ändå "eller inte"
Vad vet man om livet egentligen?
Ingenting!!!!!
Därför ska man ta dom chanser man får i livet och hugga dom på en gång...
En sak vet jag i alla fall...
Foto
Och jag vet en sak till...
 
Jag tycker om dig för att du är vacker.....
Men jag älskar dig för att du är just du...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0