Tisdag

Hej min kära blogg! Idag är det tisdag och jag har jobbat och så var jag till stan och handlade lite också,så kom Poppa och hälsade på en sväng och drack kaffe,och många glada skratt blev det då hihi...
I morgon är jag ledig och då ska jag njuta av min lediga dag i min ensamhet på verandan förhoppningsvis om det blir fint väder.. 4 dagar kvar att jobba nu sen börjar min underbara skola igen,ska bli så kul....
Få lite distans till jobb och kanske gör lite av varje.......
idag ösregnade det när jag var in till stan som ett monsun-regn skule man kunna kalla det,hihi.....
Nu längtar jag till min inflyttningsfest då det kommer en massa fina vänner och sen drar vi vidare på äventyr,hihi....
igår gjorde jag hemlagat mos och köttbullar och min goda gräddsås så idag blev det hemlagade potatisbullar och det var mums gott,hihi....
I morgon blir det nog citron-file,älskar att laga mat och riktig hemlagad mat...
Tycker d är synd att man inte kan vara vänner o prata med nån som man verkligen tycker om?Men livet blir inte alltid som man tänkt sig....
Men ändå har det dock en mening!
 
 
Foto
 
om man bara visste vad det lilla ordet kan göra mycket till det bättre!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0