Tisdag

Hej kära bloggen! Nu är jag här igen,och idag har jag ont överallt (till och med i hjärtat) Men man får väl ta nya tag antar jag och rycka upp sig lite så livet kan gå med nya steg vidare igen?
I Fedags var jag och dotter till Borlänge och jag hittade (naturligtvis)lite nya jeans,hihi....
I lördags firade vi med tårta och lite gott att dricka,med goda vänner....
Igår skulle jag jobba men kroppen orkade inte (undra vad det berodde på)
Jag fick uppsöka läkare då allt bara svartnade förr mig och ögonen (trodde faktiskt på allvar att jag skulle dö),så min chef skickade hem mig,och här är jag nu då!
Måste vila några dagar med stränga order ifrån läkaren,måste försöka vara stilla lite.....
Men livet går vidare och jag med det:eller?
Hjärtat blöder och jag med, livet kan bli så fel ibland och det gäller att ta sig uppför alla backar som finns och försöka fortsätta framåt igen,och min tid kommer ,det lovar jag......
Men just nu känns det tungt,och jag måste försökla övervinna det här också....
Jag har ju gjort det förut (En, två och till och med tre gånger)Så varför skulle det inte gå att göra det den här gången?
Ìdag ska jag försöka ta mig till stan med dotter och handla hem det som behövs så man kan njuta av dagen på ett speciellt sätt sen,vila var det ju ja?
Jag vila?
Fast livet är mer värt än nåt annat så jag har inte nåt val just nu?
Saknar vissa personer och ni vet gott och väl vilka ni är?
Älskar er över allt annat....
Varför blev det så här?
Varför krossades min största dröm bara så här?
Jag som trodde på oss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0