Söndag igen då....

Hej min älskade blogg,nu är jag återigen här igen.......Regnet strilar långsamt nerför mina fönster-rutor utanför mitt sovrums-fönster,och jag försöker titta ut mellan dropparna och le ändå!
Har försökt att sakta men säkert ta mig tillbaka till livet och försöka se den lilla glimten i ögat,men det är svårt ibland.....
Livet blir inte alltid riktigt som man har tänkt sig,men ändå har allt en mening i alla fall....
Mina vänner älskar jag (dom som är mina riktiga vänner)såklart....
Men det finns även dom få som sätter hinder ivägen för mig,men,men som mina RIKTIGA vänner säger åt mig (gång,på gång)
Utan att jag fattat det på riktigt än!
Stryk dom ur ditt liv (dom ger dig ändå inget)Bara bekymmer....
Varför tragglar jag bara av snällhet ändå och fortsätter när det blir som det blir?
Nu står jag inför ett svårt beslut igen ändå då,jag måste dra vidare ett tag en bit bort för att hinna känna efter  och skaffa mig lite lugn och ro i mitt nu stressiga liv,och hoppas att det blir bra helt enkelt......
Ständigt på flykt undan det onda som gräver i mig som en skopa precis som om det aldrig tar slut!!!!
En flykt undan det som var för mig en mardröm,något som slitit i mig dag och natt och jag inte har insett,inte fattat att det var som mina barn sa.....
Har såna samvetskval att jag satt där i domstolen och inte fattade att det var sant allting....
Inte förrän jag själv blev utsatt insåg jag allt...
Men det kommer den dagen också när allt kommer fram i ljuset och inte bara på alla papper som jag har samlat....
Men jag har fortfarande det där lilla leendet kvar i ögonvrån,den lilla handen som knackar på min port och säger åt mig att gå vidare och som gör mitt liv en liten aning lättare och som fortfarande kan tänka sig att  få mig gå vidare i mitt annars så snurriga liv på den allt slingrigare stigen.....
Tack vare att jag har mina underbara döttrar idag och har världens kontakt med dom idag....
Barnen har även varit hos sin morfar i helgen,är jätte glad för att han finns i deras liv nu,det gör barnen lyckliga....
Jag ser det på dom när man kommer till dom o dom alltid pratar om Morfar Micke...
I veckan blir det packa lite då,så man får börja om nånstans i livet....
I fredags köpte jag mig en ny mobil,äntligen tyckte jag att jag var värd det av allt mitt slit på sista tiden....
Jag ville ha en Samsung galaxy S 2 som jag köpte till min dotter Mikaela när hon fyllde år,för jag tyckte att den var ganska lagom stor,men det blev en Samsung galaxy S3 till slut,en blå såklart men den var jätte stor men om den inte blir bra går den ju alltid att sälja....
En vän till mig har köpt 3 mopeder idag så jag skulle få ta en jag med,hihi,jag åka moppe hahaha...På en  Yamaha DT hahaha....
Det blir nog bra det också,har alltid velat ha en sån stående ifalla att och nu fick jag en,det var väl snällt?
 
Ska snart vandra ner till mina underbara svärföräldrar och dricka lite kaffe även om dom också tycker att det blev fel men dom är allt för underbara dom...
Inte alla som har den turen att få så bra svärfäräldrar?
Om ni vet vad jag menar..
Vissa vet mycket väl vad jag menar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0