Onsdag

Hej min kära blogg idag igen! Jag har varit i skinnskatteberg och fått behandling idag......
Det gjorde fruktansvärt ont men nu är det gjort för ett tag framöver i alla fall,var helt inflammerad i nacke ,axlar och rygg,men nu tar jag nya tag igen.....
Sen var jag förbi vid bästaste vännen Sanna och fikade och det var kanon kul hon är så mysig och go och umgås med,nu längtar jag bara tills nästa vecka då vi båda är lediga så vi kan umgås igen.....
Lagat mat och idag blev det fläskfile i ugnen och potatios och hemlagad gräddsås,mums så fott det var...
Så kom Poppa förbi och vi skrattade så vi skrattade....
I morgon är det jobb igen men bara några timmar men jag trivs där,tack vare alla underbara människor som är runt omkring mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0