Onsdag

Hej igen min kära blogg!Det var några dagar sen jag var här sist,hihi....Jag har haft fullt upp kan man väl säga?
Men idag lyser i all fall solen ute och det är ett helt underbart väder,medans jag just nu sitter i min underbart sköna divan-soffa och skriver lite här,men skönt att man slutar så tidigt på dagarna.....
Igår började skolan igen och jag fick träffa alla mina klasskamrater som jag längtat så efter,det var skönt att se att alla mådde bra och dom har fått jobba lite i sommar.......
Idag när jag åkte hem passade jag på att handla lite till så nu är det så fullt i frysen det bara kan bli med en massa kött och godsaker.....
Idag fick jag ett jätte glatt besked,jag fick förlängt och fick stanna kvar,det känns jätte bra......
Har valt en kurs idag och det blev psykiatri,ett ämne som jag tycker är intressant faktiskt och när man väl läser om det så förstår man varför vissa människors beteende är som det är!
Nu väntar jag bara på det sista brevet som dotter kastade på lådan för typ en vecka sen,så det också blir gjort....
Sen kan man känna att man bara är "just jag"
Just idag har jag egentid och ska umgås med bara mina vänner...
Det behöver man,jag riktigt njuter av denna härliga dag idag...
Snart åka ner o lämna in lite trav,få se om turen står kvar,hihi.....
På fredag drar jag och dotter och barnbarn till borlänge,ska köpa lite presenter till mitt hjärta som fyller år på Lördag....
Det blir en helg med mycket mys...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0