Onsdag

Hej min kära blogg!Här är jag nu igen,det har varit skönt att vila i 2 dagar nu,men jag hade inget val den här gången då läkaren gav mig det i order,hihi....
Jag har legat och kollat på film och tagit det lugnt bara och haft egen-tid....
Men var in till stan igår med dotter och köpte lite nya kuddar och lite smått till hemmet,som vispar och sånt som fattades i mitt hem...
I morgon ska det vara skola igen så jag har gjort flera sidor med arbeten som vi ska ha muntligt då....
Just nu har jag tänt ljus och myser lite för mig själv i det tysta och lugna i mitt underbara hus....
Haft främmande av bästaste Poppa idag,vi umgås nästan varje dag och skrattar och tokar oss...
Har skrapat rutorna på bilen idag så i morgon ska jag köpa ny toning så bilen blir fin,det blev jätte bra med vingen som jag köpte i alla fall...
Har haft lite tur på sista tiden med mycket,och jag bara småler åt det.....
Hade velat dela det med nån speciell?
Men som sagt det är framtiden som får utvisa om det blir så....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0