Onsdag

Hej min älskade blogg! Vaknade i morse i en skön säng  klockan sex när klockan ringde av en mjuk kram ifrån en varm famn,kan inte bli bättre,har gått och små-lett hela dagen på jobbet av det......
Solen tittade fram ganska tidigt i morse för en gångs skull och det blev en kanon dag, och jag då med ett leende på läpparna och i hjärtat också....
Ibland tänker jag att (får man må så här bra)
Trots att man inte riktigt valde det själv?
Är så glad att nån valde det här och det vill jag tacka för,hade aldrig trott själv att det skulle bli så bra,snart är jag klar med skolan också och då blir det mer att göra......
Fast det allra lilla sista steget tog jag ju givetvis själv,annars hade det inte blivit nåt.....
Det är ju ingen annan än jag själv som har fått mig att välja skolan och att jag vill bli nåt,det ville jag för flera år sen,men ibland blir inte livet som man eller nån annan tänkt sig förrän man får gå sin egen väg och väljer att göra det.....På egen hand..... 
Kom hem på lunch och allt var serverat,det är mys det.....
Slutade och åkte in till stan på hemmakväll och hyrde lite film så man kan ligga i sin sköna soffa och bara softa lite grann.....
Idag har det varit en sån underbar dag med sol som jag har lapat och mått prima hela dagen av den.....
I morgon är det skola och på fredag tar vi en tur till clas ohlsson och kollar lite....
Behöver en micro-ugn,men vill ha en svart då jag har köket i svart och vitt i lite antik stil......
Är så nöjd med mitt hem nu,precis i den stil jag vill ha det,mordent och stiligt.....
Nu är jag piggare i alla fall och på benen igen efter läkarbesöket förra veckan,det går framåt,sakta men säkert.....
Saknar en person väldigt mycket......
 
Foto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0