Måndag

Hej min kära blogg idag igen!Vaknade till att solen sken äntligen ute idag och det värmer att den tittar fram för en gångs skull......
Vi har inte haft nån sommar i år precis.....
Idag har det varit en fantastisk dag och jag varit med min dotter till stan och handlat lite ,myst riktigt ordentligt med barn och barnbarn......
Dom är livet dom hihi.....
Det är härligt med barn och barnbarn,hihi.....
Tänk om man inte fick se sina barn växa upp när dom är små......
Bjöd min dotter och svärson på mat idag,kul när hela familjen samlas och äter.....
Jag vandrar  ännu vidare på min stig för att slutligen nå mitt mål,eller har jag redan nått det tro?
Känns som om det sista halvåret har fått mig att växa väldigt mycket som individ,nåt jag faktiskt inte tänkt på tidigare förrän nu!
Allt har börjat ifrån början på nåt vis!
Precis som en pånyttfödelse som när man föds på nytt igen......
Allting bara börjar om igen.....
Om jag hade vetat det jag vet idag hade jag lyssnat för många,många år sen på det som sas,för det var tydligen så det var...,Hur  skulle jag kunna veta?
Jag visste ju inte....
Men det gjorde många....
Men dom försökte ju varna mig,men blind som man är så litar man på alla tyvärr.....
Ja,ja ,livet går vidare ,bättre för somliga och sämre för andra,men det gäller att försöka klättra upp och ta sig till sitt mål till slut,och det känns som om jag har nått det snart.....
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0