Fredag

Hej min älskade blogg! Vaknade halv sju i morse på en varm arm trots att jag är fri,gjorde mig i ordning för att ta en tur till Claes Ohlsson i Insjön,det är så fint uppöver där.....
Fast först låg jag och myste lite förstås....
fina landskap och mycket skog,där man kan gå och bara känna sig fri och lyssna på lugnet....
Hittade i alla fall ett skal till min nya mobil samsung Galaxy S 3 och display-skydd så nu är den skyddad från att bli skadad och är fin hela tiden.....
Hittade lite annat smått och gott också och hjärtat köpte nya skitsnygga moderna jeans på lager 70......
Tur att jag hade tur,så det blev lite mer.....
Man ska vara rädd om det man har,man vet aldrig vad man får?
har varit barnvakt åt lilla Wilma då dotter blev tvungen att åka till läkaren,och nu är jessica och Elias här också och ska sova här inatt hos mormor,det är mys det.....
Skönt att ha sina barnbarn när dom är små,och se dom växa upp.....
I morgon ska jag ha barnbarnen hela dagen och hämta dotter ifrån jobbet så vi ska laga mat tillsammans och äta,det ska bli så kul.....
Fick godkänt idag igen på mitt skol-arbete,känns så fantastiskt bra att jag har lyckats så bra på egen hand utan nån annan som hjälpt mig.....
Nu ska jag kolla på tv och ha lite fredags mys med godis och chips och dip.....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0