Tisdag

Hej kära blogg!  Nu är jag här igen till slut,det händer inte så ofta nu då jag har livet fullspäckat varje dag med att gå i skolan och jobba och umgås med mina kära barn och barnbarn.....
Men det är kanon kul och jag trivs som en glad fisk i vattnet....Skolan ger mig så mycket o jobbet ger mig ännu mer....
Var och besiktade min bil idag,den gick igenom,
Men det är nog för att jag har en sån bra mekaniker skulle jag tro...
Han fixade den innan jag skulle in så det var lugnt..
Just nu pågår rensning av allt gammalt och det kommer in nåt nytt och fräscht,mysigt...
Kärleken spirar som aldrig förr och är på topp och jag har gått vidare trots att det var tufft ett tag...
Inte kul att bli nertryckt och inte förstå i tid vad som gjorts men nu när jag har öppnat ögonen och äntligen lyssnat på mina barn o äntligen sett det dom har sett i flera år,så har jag fösrtått att jag levt i en lögn av allt som fanns och allt som man inte ska göra .hur kunde jag vara så blind?????
Det sägs att man inte kan lära gamla hundar att sitta?
Det är nog så sant det skulle jag tro...
Tänk om jag lyssnat på dom för länge sen så hade jag aldrig mist det jag har vunnit idag?????
Men jag har lärt mig nu att ta vara på det också och det betyder mest för mig idag....
Skulle aldrig byta tillbaka till det elände jag hade mot det jag har idag....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0